ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ:
Το Μετρό Θεσσαλονίκης αποτελεί το μεγαλύτερο έργο μέσων μεταφοράς που έγινε ποτέ στη Θεσσαλονίκη. Πρόκειται για ένα σύγχρονο και πλήρως αυτοματοποιημένο υπόγειο σιδηροδρομικό δίκτυο. Το κύριο έργο αποτελείται από δύο μονές σήραγγες μήκους 9.6 χλμ η καθεμία, το αμαξοστάσιο Πυλαίας, το Κέντρο ελέγχου λειτουργίας (ΚΕΛ) και 13 υπόγειους σταθμούς: Νέος σιδηροδρομικός σταθμός, Δημοκρατίας, Βενιζέλου, Αγία Σοφία, Σιντριβάνι, Πανεπιστήμιο, Παπάφη, Ευκλείδη, Φλέμινγκ , Αναλήψεως, Πατρίκιου, Βούλγαρη, Νέα Ελβετία και το Αμαξοστάσιο. Η ΗΜeng πραγματοποίησε πλήρη Η/Μ σχεδιασμό σε επίπεδο προμελέτης, οριστικής μελέτης και μελέτης εφαρμογής.

ΕΝΑΡΞΗ-ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ : 2006- 2017

ΚΥΡΙΟΣ ΕΡΓΟΥ : ATTIKO METΡO A.E.

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ: Θεσσαλονίκη,  Ελλάδα

ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 730,000,000 EU

YΠΗΡΕΣΙΕΣ:
• Αποχέτευση και Ύδρευση
• Σύστημα πυρόσβεσης
• Ανελκυστήρες και κυλιόμενες κλίμακες
• Αερισμός-κλιματισμός
• Σύστημα απαγωγής αέρα επάνω από την τροχιά
• Φωτισμός Σηράγγων και σταθμών
• Σύστημα διανομής χαμηλής τάσης (400V)
• Παροχή ισχύος 20kV
• Γείωση
• Σύστημα αυτοματισμού και ελέγχου σταθμών και φρεάτων (BACS)
• Σύστημα Πυρανίχνευσης
• Σύστημα ελέγχου-Πρόσβασης
• Σύστημα συλλογής κομίστρου